Kako poslujemo

Kraševi poslovni planovi usmjereni su ka jačanju konkurentnosti na domaćem i inozemnom tržištu, kao i jačanju svih poslovnih aktivnosti usmjerenih ka postizanju što većeg zadovoljstva Kraševih kupaca i potrošača. Unatoč stalnom povećanju strane konkurencije na domaćem tržištu, kompanija ostvaruje stabilan organski rast. Brži rast inozemne prodaje u odnosu na domaću rezultat je izvozne orijentacije Kraša. Glavni generator rasta izvozne prodaje su tržišta srednje i istočne Europe na kojima je kompanija tradicionalno prisutna , te zadnjih godina sve značajniji porast izvoza na tržišta zapadnoeuropskih zemalja i SAD-a.
Među značajnijim obilježjima Kraševog poslovanja je kontinuirano ulaganje u razvoj asortimana i plasiranje novih i inoviranih proizvoda na tržište. Dio te strategije je i otvaranje Kraševih čoko barova, čime je započeo marketinški iskorak s ciljem osmišljavanja novog koncepta komunikacije s tržištem, s naglaskom na vrhunskoj kvaliteti.

Priopćenje za javnost - Pročišćeni tekst statuta - preuzmite PDF


Poziv na Glavnu skupštinu - preuzmite PDF

Održana Glavna skupština Kraš d.d. Zagreb 25.08.2017. godine

Kalendar važnih događaja u poslovnoj 2017. - preuzmite PDF

Financijska izvješća

Glavna skupština društva

Rezultati poslovanja za III. kvartal

Rezultati poslovanja za prvo polugodište

Rezultati poslovanja za I. kvartal

Godišnji izvještaj Kraš grupe za poslovnu 2009. godinu

Godišnje izvješće za 2009. godinu

Rezultati poslovanja za 2009.godinu